Harjavallan uusi brändi on julkistettu
Tällä viikolla maanantaina 20.9. Harjavallan kaupunginhallitus hyväksyi käyttöön kotikaupunkimme uuden ja upean, vahvan ja rohkean brändikirjan.
Brändikirjassa tiivistetään Harjavallan tarina, esitellään sloganit, määritellään yhtenäinen visuaalinen identiteetti ja ilme, logo sekä graafiset ohjeet. Kaupunkibrändi ei ole vain markkinointia ohjaava konsepti, vaan se kertoo, millä tavalla haluamme tulla nähdyksi. Se on myös tapa tehdä kaupunkimme kehitystä oikeaan suuntaan ohjaavia asioita ja luoda mainetta. Kaikki kunnan teot ja tekemättä jättämiset vaikuttavat maineeseen, joka rakentuu arkisesta työstä ja juhlasta, vuorovaikutuksesta ja kohtaamisista ihmisten välillä. Siksi jokainen meistä harjavaltalaisista on kotikaupunkimme brändilähettiläs.
Yhteistyössä mukana Kissconsulting Oy ja valokuvaaja Katri Plaami.
Tervetuloa tutustumaan Harjavallan brändikirjaan tästä linkistä!